دسته‌ها
اینستاگرام توییتر

مهمترین نکاتی که برای خرید فالوور فیک باید بدانید!

فالوور فیک همان فالوورهای غیرواقعی هستند که فقط با یک آدرس ایمیل، اکانتی در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام ساخته‌اند. فیک یا غیرواقعی بودن این دسته از اکانت‌ها به این خاطر است سازندۀ آن‌ها هیچ فعالیت واقعی و مؤثری در این اکانت‌ها انجام نمی‌دهد.

فالوورها در دنیای امروز به یکی از معیارها برای سنجش عملکرد پیج‌ها تبدیل شده‌اند. به همین خاطر هم هست که بسیاری از پیج‌ها برای اینکه پیش مخاطبان و فالوورهای واقعی‌شان اعتبار خود را افزایش دهند، فالوور فیک خریداری می‌کنند تا در ظاهر پیج خود را یک پیج با دنبال‌کنندگانی بسیار نشان دهند و به اعتبار پیجشان بیفزایند.

اما مانند هر خرید دیگری برای خرید فالوور هم باید بسیار دقت کنید تا برای پیجتان مشکلی پیش نیاید. چراکه الگوریتم‌های اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی در جهت شناسایی فالوورهای فیک و حذف آن‌ها پیشرفت بسیاری کرده‌اند.

به همین خاطر اغلب متخصصان توصیه می‌کنند فالوورهایتان را به‌صورت ارگانیک و با روندی طبیعی افزایش دهید؛ اما این مسئله به استراتژی شما برای ورود و ادامه در فضای کار بستگی دارد. در این مقاله تلاش می‌کنیم دربارۀ فالوور فیک و فالوور واقعی، خرید فالوور، فالوور بدون ریزش، فالوور فیک رایگان و مسائل و نکات مربوط به هر کدام توضیح دهیم.

تفاوت فالوور فیک و فالوور واقعی

فالوورهای فیک و واقعی هر دو کاربر اینستاگرام هستند با این تفاوت که یک فالوور واقعی همان‌طور که از اسمش پیداست به شکل واقعی با اکانت خودش فعالیت می‌کند. فالوور واقعی پست‌های پیج را لایک می‌کند؛ کامنت می‌گذارد و با پیج تعامل و مشارکت دارد. همچنین فالوورهای واقعی تصویر پروفایل و بیوی درستی دارند و ظاهر پیجشان کاملاً شبیه یک پیج عادی است.

اما فالوور فیک فقط یک اکانت خالی است بدون اینکه هیچ فعالیتی در اینستاگرام یا هر شبکۀ اجتماعی دیگری داشته باشد. پیج فالوورهای فیک اغلب بدون تصویر پروفایل و همراه با بیویی بی‌معناست.

برای ساخت فالوور فیک اغلب از ایمیل‌های یکبار مصرف استفاده می‌شود. یک  نفر می‌تواند با ساخت ایمیل‌های جعلی و یکبار مصرف هزاران اکانت اینستاگرامی بسازد و در قالب پکیجی از فالوورهای فیک به پیج‌های مختلف بفروشد. به همین خاطر این اکانت‌ها در عین واقعی بودن جعلی هستند و جز افزایش آمار فالوورهای یک پیج هیچ کار دیگری نمی‌کنند.

تشخیص فالوور فیک اینستاگرام

اگرچه با پیشرفت الگوریتم‌های اینستاگرام در جهت شناسایی و حذف فالوورهای فیک، اغلب پیج‌ها به خرید فالوورهای واقعی تمایل پیدا کرده‌اند. به هر جهت خرید فالوور چه واقعی باشد و چه فیک، یکی از راه‌هایی است که پیج‌های بسیاری به‌ویژه در آغاز مسیرشان از آن استفاده می‌کنند و برای اینکه تأثیر منفی روی پیج نگذارد باید از یک جای معتبر خریداری شوند.

چرا باید فالوور خرید؟

خرید فالوور یکی از کارهایی است که بسیاری از افراد یا کسب‌وکارها به‌ویژه در آغاز شروع به کارشان انجام می‌دهند. این مسئله دلایل مختلفی دارد که در ادامه به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • برای استفاده از برخی ویژگی‌ها در اینستاگرام (و اغلب شبکه‌های اجتماعی) تعداد فالوورهای اکانت شما چه بیزینسی باشد و چه شخصی باید به یک حدنصابی برسد. برای مثال اگر بخواهید در استوری‌های پیج خود لینکی قرار دهید باید پیج بیشتر از 10 هزار نفر فالوور داشته باشد؛ در غیر این صورت نمی‌توانید از این ویژگی استفاده کنید. در چنین شرایطی برخی پیج‌ها با خرید فالوور می‌توانند به این حدنصاب برسند و از این ویژگی استفاده کنند.

جذب اعتماد مشتریان!

  • اعتمادسازی هم یکی از مهم‌ترین دلایل برای خرید فالوورها است. با داشتن فالوورهای بالا افراد بیشتری هم به شما و کسب‌وکارتان اعتماد می‌کنند و در نتیجه از محصول یا خدمات شما خریداری می‌کنند. البته فالوور بالا به‌تنهایی تنها عامل برای جلب‌اعتماد مخاطب نیست. به‌ویژه درصورتی‌که از فالوور فیک استفاده می‌کنید.
  • گاهی برخی افراد برای افزایش اعتمادبه‌نفس خودشان به خرید فالوور روی می‌آورند. تولید محتوا برای پیجی که هیچ شخصی در آن نیست یا تعداد کمی دنبال‌کننده دارد شاید خسته‌کننده بشود؛ اما با خریدن فالوور فیک هرچند موقت اما می‌توان برای مدتی اعتمادبه‌نفس و حس خوب خود را افزایش داد.
  • جذب ارگانیک فالوور کاری است که هم زمان و هم انرژی زیادی می‌برد. وقتی کسی در آغاز مسیر کاری خود در اینستاگرام باشد معمولاً زمان و هزینۀ لازم برای تولید محتوای باکیفیتی که مخاطب را جذب کند و به پیج بکشاند، ندارد. همچنین برای دادن تبلیغات برای جذب فالوور هم نیاز به هزینه‌هایی گزافی است. در چنین شرایطی بهترین کار این است که با خرید فالوور فعال، روند جذب مخاطب و واردشدن محتواها به اکسپلور سریع‌تر شود تا هم در وقت و انرژی صاحب پیج صرفه‌جویی شود و هم خیلی زودتر با تبلیغ‌کردن و حتی تبلیغ گرفتن بتواند آمار پیج را با روندی طبیعی افزایش دهد.

در نهایت با هر دلیلی که بخواهید فالوور بخرید، خرید فالوور واقعی نسبت به فالوور فیک می‌تواند کمک بیشتری به پیج و کسب‌وکار شما بکند؛ اما انتخاب هر کدام از آن‌ها به بودجه و استراتژی‌های مارکتینگ و فروش شما بستگی دارد.

سرعت ارسال فالوور فیک

چطور باید فالوور خرید؟

در قسمت‌های قبل دربارۀ تفاوت فالوور فیک و فالوور واقعی و همچنین دلایل خرید فالوور صحبت کردیم. در این بخش می‌خواهیم دربارۀ چگونگی خرید فالوور و نکاتی که برای یک خرید خوب لازم است رعایت کنید، صحبت کنیم.

سایت‌های بسیاری هستند که در این زمینه فعالیت می‌کنند. تقریباً از زمان شروع اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی مشابه آن، خرید فالوور ازجمله کارهایی بود که افراد بسیاری به سمت انجام آن آمدند و این مسئله همچنان در حال انجام است. به همین خاطر، هم افراد مستقل و هم سایت‌های ایرانی و خارجی جدید و قدیمی بسیاری هستند که در این حیطه فعالیت می‌کنند و می‌توانید از خدمات آن‌ها استفاده کنید و متناسب با نیازتان فالوور بخرید.

اگر شخص معتبری را می‌شناسید که به فروش فالوور مشغول است با مراجعه به خود شخص یا تیم پشتیبانی آن‌ها راهنما و چگونگی خرید فالوور را می‌توانید متوجه شوید. خرید از سایت‌های معتبر هم در اغلب موارد چارچوب مشابهی دارد.

برای خرید از سایت، ابتدا باید میزان فالوورهایی که می‌خواهید را مشخص کنید؛ سپس وارد سایت موردنظر شوید و در آنجا اکانت بسازید. اغلب سایت‌ها پلن‌های مختلفی دارند که می‌توانید متناسب با نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. پس از انتخاب پلن، اطلاعات پیجتان را وارد کنید تا وارد درگاه پرداخت وارد شوید و خرید خود را تکمیل کنید. سپس طبق راهنمای موجود در سایت پیش بروید تا فالوورها به پیجتان اضافه شوند.

نکات مهمی که هنگام خرید فالوور باید بدانید

برای خرید فالوور چه به‌صورت شخصی و چه با خرید از سایت‌ها، مهم‌ترین نکته اعتبار و میزان اعتماد شما به فروشنده است. حتماً به پیشینه سایت یا شخص فروشنده در زمینۀ فروش فالوور دقت کنید. اغلب افرادی که مدت‌هاست در این کار هستند افراد قابل‌اعتماد و کاردرستی به شمار می‌روند؛ زیرا در غیر این صورت نمی‌توانستند برای سال‌ها به انجام این کار مشغول باشند. پس حتماً از شخص یا سایتی قدیمی و معتبر اقدام به خرید کنید.

نکتۀ مهم بعدی میزان رضایت مشتریان از فروشنده‌های فالوور است. حتماً نظرات دیگر مشتریان آن‌ها را دنبال کنید تا نسبت به کیفیت فالوورهای خریداری‌شده‌تان اطمینان حاصل کنید.

از هر جایی فالوور فیک نخرید!

در صورت امکان سعی کنید از سایت یا شخصی خرید کنید که توسط دوست یا همکاری معرفی شده باشد که قبلاً از خدمات آن‌ها استفاده کرده و رضایت داشته است. اگر برای اولین‌بار می‌خواهید فالوور بخرید، حتماً در حجم کم و با هزینۀ پایین این کار را انجام دهید تا نسبت به کیفیت خدمات فروشنده مطمئن شوید.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش از دیگر مسائلی است که می‌تواند نشان‌دهندۀ کیفت و درستی کار فروشندۀ فالوور باشد. به همین خاطر سعی کنید حتماً از این خدمات هم استفاده کنید تا میزان کارایی آنها را بسنجید تا در هنگام بروز مشکل از پشتیبانی و حمایت فروشنده اطمینان قبلی داشته باشید.

دقت کنید برای اضافه‌شدن فالوور فیک یا واقعی به پیج نیازی نیست رمز عبور یا سایر اطلاعات امنیتی پیج خود را بدهید. پس درصورتی‌که هنگام خرید فالوور چنین اطلاعاتی از شما خواسته شد، بیشتر بررسی کنید.

نکتۀ مهم دیگری که باید به آن توجه کنید، قیمت پلن‌های مختلف خرید و افزایش فالوور است. اگرچه یک قیمت مشخص و واحد برای همۀ سایت‌ها یا افراد وجود ندارد؛ اما به قیمت‌های خیلی بالا یا خیلی پایین شک کنید؛ زیرا ممکن است قیمت پایین به‌خاطر کیفیت پایین اکانت‌ها باشد و درنهایت برای پیج شما مشکل ایجاد کند و قیمت‌های بالا هم نه به‌خاطر کیفیت بلکه صرفاً برای بزرگ‌نمایی فالوورها و خدماتشان باشد.

با بررسی چند سایت می‌توانید میانگین قیمتی معمول را بفهمید تا در زمان خرید مشکلی برایتان پیش نیاید و بتوانید فالوور بدون ریزش و کاربردی برای پیجتان خریداری کنید.

فالوور فیک رایگان

شاید برای شما هم این سؤال پیش بیاید که آیا می‌توان به‌جای خرید فالوور از فالوور فیک رایگان استفاده کنید؟ در گذشته این امکان وجود داشت که صاحبان پیج‌ها با استفاده از ربات‌های جذب فالوور به‌صورت رایگان به پیج خود فالوور اضافه کنند.

سپس با پیشرفت‌های الگوریتم اینستاگرام و تمهیدهایی که اینستاگرام برای حفظ کاربرهای واقعی و تعامل ارگانیک در نظر گرفته است، باعث شده تا استفاده از ربات برای افزایش فالوور تأثیر مخربی روی پیج و اکانت افراد بگذارد.

به همین دلیل توصیۀ متخصص‌های اینستاگرام و سوشال‌مدیا مارکترها این است که تا جای ممکن از این ربات‌ها یا فالوورهای فیک رایگان در پیج خود استفاده نکنید.

سخن آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا دربارۀ فالوور فیک، نحوۀ خرید آن‌ها و نکاتی برای خرید ایمن فالوور فیک برای شما بگوییم. امیدوارم این مطالب به شما کمک کند تا با خیال راحت یک خرید خوب و کاربردی داشته باشید.

اگر شما هم تجربه‌ای در خرید فالوور فیک داری خوشحال می‌شویم در بخش نظرات برای ما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =