دسته‌ها
یوتیوب

دانلودر یوتیوب رایگان (آپدیت 2024)

حتما تا به حال برای تماشای ویدیو وارد پلتفرم یوتیوب شده‌اید و می‌دانید که امکان دانلود ویدیو در این شبکه اجتماعی محبوب وجود ندارد. به همین دلیل باید از روش‌های دیگری برای دریافت ویدیوهای موردعلاقه خود استفاده نمایید. دانلودر یوتیوب بهترین روش برای دانلود ویدیو از یوتیوب است که به صورت ابزارهای مختلفی در اختیار کاربران قرار داده شده است.
شاید این سوالات برای‌تان پیش آمده باشه که آیا استفاده از دانلودر یوتیوب رایگان است و چگونه می‌توان بدون پرداخت هزینه به ویدیوها برای همیشه دسترسی داشت؟ آیا یوتیوب به کاربران خود امکان دانلود ویدیو را می‌دهد؟ از چه ابزارهایی می‌توان برای دانلود ویدیو استفاده کرد؟ با ما همراه باشید. در ادامه دانلودرهای یوتیوب را بررسی می‌کنیم و به معرفی این ابزارها می‌پردازیم. سپس با نحوه دانلود از یوتیوب بدون فیلترشکن آشنا می‌شوید و یاد می‌گیرید چگونه ویدیوهای خود را به صورت کاملا رایگان دانلود کنید.

چرا باید از دانلودر یوتیوب استفاده کنیم؟

کاربران عادی یوتیوب اجازه دانلود از یوتیوب را ندارند و این شبکه اجتماعی پربازدید به کاربران پریمیوم خود امکان دانلود ویدیو را می‌دهد. به این ترتیب شما با پرداخت هزینه می‌توانید ویدیوهای موردعلاقه خود را دانلود نمایید. اما یک راه ساده‌تر و البته بدون هزینه هم وجود دارد. ابزار دانلودر یوتیوب رایگان فالوده!

از آنجایی که یوتیوب به بزرگ‌ترین دانشگاه آنلاین تبدیل شده است و انواع فیلم‌ها و دوره‌های آموزشی ارزشمندی در این شبکه اجتماعی محبوب به صورت کاملا رایگان قرار داده شده، ابزارهای مختلفی برای حل این مشکل وجود دارند که به شما کمک می‌کنند ویدیوهای دلخواه خود را بدون صرف هزینه دانلود کنید.

دانلودر یوتیوب فالوده

یکی از این ابزار ها دانلودر یوتیوب فالوده است اما ممکن است که شما به دنبال ابزار های بیشتر باشید، پس برای معرفی سایر ابزار های دانلود از یوتیوب با ما همراه باشید 🙂

دانلود از یوتیوب بدون فیلترشکن

برای دانلود از یوتیوب می‌توانید از ابزارهای بسیاری که وجود دارند استفاده کنید. مزیت استفاده از دانلودر یوتیوب این است که هزینه‌ای برای شما ندارد و کار با آن بسیار ساده است. همانطور که می‌دانید پلتفرم یوتیوب در کشور ایران با محدودیت مواجه است و برای اتصال به آن باید از فیلترشکن استفاده کنید. اما به کمک دانلودر یوتیوب بدون فیلترشکن و به صورت مستقیم هر فایلی را با کیفیت ویدیویی و یا صوتی دانلود خواهید کرد.

همچنین برای استفاده از این ابزارها نیازی به انجام خرید یا داشتن سابسکرایب یوتیوب نیست؛ کافی است لینک ویدیوی موردنظرتان را در یکی از دانلودر یوتیوب فالوده کپی کرده و دکمه Download را بزنید. فایل شما آمده دانلود است! علاوه بر فالوده، وب‌سایت‌های بسیاری وجود دارند که تنها با چند کلیک می‌توانید ویدیوی موردنظرتان را از آن‌ها دانلود کنید. همین‌طور انواع نرم‌افزار و برنامه‌های دانلودر، ربات‌های تلگرامی و افزونه‌های گوگل کروم و فایرفاکس به صورت رایگان به شما خدمات می‌دهند.

حتی اپلیکیشن‌های بسیاری برای سیستم‌عامل اندروید و iOS وجود دارند که از طریق موبایل هم این کار را امکان‌پذیر کرده است. اگر به دنبال بهترین دانلودر یوتیوب هستید، این مطلب را تا انتها بخوانید.

لیست بهترین دانلودر یوتیوب

اگر می‌خواهید بدون دسترسی به اینترنت و یا داشتن VPN فیلم‌های موردعلاقه خود را تماشا کنید، به یک دانلودر یوتیوب نیاز دارید. در ادامه لیست ابزارهای پرکاربرد برای دانلود از یوتیوب آمده که می‌توانید بهترین ابزار را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

سایت FlyDownloader

بهترین سایت دانلود از یوتیوب

سایت Flydownloader محبوب‌ترین و بهترین سایت برای دانلود ویدیو است که به صورت رایگان می‌توانید از آن استفاده کنید. کافی است لینک ویدیوی موردنظرتان را در کادر جستجو وارد کرده و روی دکمه Download کلیک کنید.

مهم‌ترین مزیت استفاده از این سایت این است که نیازی به ساخت حساب کاربری و ثبت نام در سایت نیست. یکی از امکاناتی که سایت در اختیار کاربران قرار می‌دهد امکان دانلود فیلم با کیفیت‌های مختلف است. همچنین می‌توانید از این سایت پرکاربرد برای دانلود ویدیو از انواع شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام، فیسبوک و .. استفاده کنید.

بهترین اپلیکیشن دانلودر یوتیوب

YouTube Go یک اپلیکیشن فوق العاده برای دانلود ویدیوهای یوتیوب است که حجم بسیار کمی دارد و روی هر گوشی به راحتی نصب می‌شود. رابط کاربری ساده‌ای دارد و مخصوص پلتفرم یوتیوب ساخته شده است. علاوه بر این می‌توانید ویدیوهای خود را با آن به اشتراک بگذارید.

بهترین افزونه گوگل کروم برای دانلود از یوتیوب

افزونه‌های گوگل کروم در محیط مرورگر شما نصب می‌شوند و باعث می‌شود دسترسی به آن‌ها بسیار سریع و راحت باشد. Video Downloader Professional محبوب‌ترین و بهترین افزونه برای دانلود ویدیوهای یوتیوب است که آیکون آن بعد از نصب به نوار آدرس مرورگر اضافه می‌شود. نکته جالب در استفاده از این افزونه این است که اگر در صفحه‌ای از سایت فایل دانلودی وجود داشته باشد، آیکون آن به رنگ سبز درمی‌آید. می‌توانید با کلیک روی این آیکون، ویدیوی خود را به راحتی دانلود و ذخیره نمایید.

ربات تلگرام دانلودر یوتیوب

ربات دانلودر یوتیوب مخصوص کامپیوتر

ربات‌های تلگرامی در زمینه‌های بسیاری به ما کمک می‌کنند تا راحت‌تر و سریع‌تر کارها را انجام دهیم. اگر دسترسی به تلگرام دارید، پیشنهاد می‌کنیم که از ربات تلگرامیutubebot  برای دانلود و ذخیره ویدیوهای یوتیوب بهره‌مند شوید. Utubebot یک دانلودر یوتیوب بسیار کاربردی است که فقط در کامپیوتر کار می‌کند. کافی است آدرس این ربات را در بخش جستجوی تلگرام وارد کرده و آن را انتخاب کنید. سپس روی دکمه استارت بزنید تا این ربات کار خود را آغاز کند. حلا می‌توانید از منوی ربات گزینه یوتیوب دانلودر را بزنید.

ربات تلگرامی UtubeBot

از طریق ربات Utubebot به دو روش می‌توانید فیلم‌ خود را دانلود کنید: ارسال لینک ویدیو و یا جستجوی ویدئو. به کمک روش دوم ویدیو را جستجو کرده و آن را انتخاب کنید. سپس فرمت فایل و کیفیت آن را تعیین کرده و فایل آن را دریافت نمایید. در روش اول لازم است برای کپی لینک ویدیو از تلگرام خارج شده و لینک را از یوتیوب بردارید. البته می‌توانید قبل از اجرای ربات لینک آن را کپی کرده و سپس وارد تلگرام شوید.

دانلودر یوتیوب ربات تلگرام برای اندروید و آیفون

با اینکه ربات Utubebot  قادر به دانلود تمام لینک‌های یوتیوب است؛ اما فقط روی کامپیوتر قابل استفاده است. به همین دلیل اگر به دنبال رباتی هستید که روی گوشی اندروید و آیفون کارایی داشته باشد، Youtube Downloader بهترین انتخاب برای شماست. باYoutube Downloader  می‌توانید هر ویدیویی را با کیفیت 360p یا 720p دریافت کنید. این ربات علاوه بر دانلود فیلم، امکان دانلود صدا، ویرایش ویدیو و اسکرین شات از ویدیو را هم دارد.

دانلود زیرنویس یوتیوب

کاربران یوتیوب از هر جای دنیا و با هر زبانی عضو این شبکه اجتماعی هستند. لذا برای راحتی کاربران امکان چسباندن زیرنویس ویدیو به یوتیوب هنگام بارگذاری ویدیوها وجود دارد. شاید بخواهید زیرنویس ویدیوها را به صورت جداگانه دانلود کنید و از آن‌ها برای موارد دیگری استفاده کنید. برای این کار می‌توانید از دانلودر زیرنویس بهره ببرید.

DownSub بهترین سایت رایگان برای دانلود زیرنویس یوتیوب است که به صورت آنلاین و بدون نصب هیچ گونه برنامه‌ای روی کامپیوتر و گوشی با فرمت‌های مختلفی فایل زیرنویس را در اختیار شما قرار می‌دهد.

جمع بندی

یوتیوب محبوب‌ترین پلتفرم ویدیو است که به یک دانشگاه بزرگ در هر حوزه‌ای تبدیل شده است. اما این شبکه اجتماعی پرطرفدار امکان دانلود ویدیوهایش را فقط به کاربران پریمیوم می‌دهد.

برای دانلود ویدیو از یوتیوب می‌توانید از دانلودر یوتیوب استفاده کنید که بدون نیاز به فیلترشکن فایل تصویری و صوتی هر ویدیویی را که بخواهید در اختیار شما قرار می‌دهد. این دانلودرها به صورت‌های مختلف از جمله سایت، اپلیکیشن و ربات تلگرامی وجود دارند که به صورت مستقیم و آنلاین لینک ویدیو را گرفته و فایل موردنظرتان را تحویل می‌دهند.

مزیت این دانلودرها رایگان بودن و راحتی کار با آن‌هاست. به کمک دانلودر یوتیوب به راحتی و کاملا رایگان هر ویدیویی را که می‌خواهید با هر کیفیتی دانلود کنید و برای همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

منبع:

https://www.followdeh.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =