دسته‌ها
تروث سوشیال

تروث سوشیال (Truth Social) چیست؟

هنوز حتی یک روز هم از در دسترس قرار گرفتن شبکه اجتماعی تروث نگذاشته است که خدمات این شبکه اجتماعی توسط سایت فالوده در دسترس عموم قرار گرفته است. در این مطلب درباره اینکه اصلا تروث سوشیال (Truth Social) چیست و چه مزایا و معایبی دارد صحبت میکنیم.

تروث سوشیال چیست؟

تروث سوشیال چیست؟

تروث سوشیال شبکه اجتماعی جدیدی است که امروزه سعی در رقابت با غول هایی همچون توییتر و تردز را دارد. در ابتدای پیدایش این شبکه اجتماعی استفاده از این شبکه اجتماعی اصلا کار ساده ای نبود و افراد به سختی می توانستند در این شبکه اجتماعی ثبت نام نمایند. اما اکنون این محدودیت ها برطرف شده است و شما به راحتی می توانید اقدام به عضویت در این شبکه اجتماعی نمایید.

این شبکه اجتماعی به دنبال ان است که نسخه قدرتمندتری از شبکه های اجتماعی فعلی ارائه دهد و از قدرت شبکه اجتماعی ای چون فیسبوک  و توییتر بکاهد.

در ابتدای پیدایش این شبکه اجتماعی با مشکلاتی روبرو بود به طوری که بیش از 5 میلیون نفر تنها در امریکا در لیست انتظار قرار گرفتند و قادر به استفاده از ان نبودند. اما خبر خوش این است که محدودیت های این شبکه از میان برداشته شده است و اکنون همه افراد در تمامی جهان می توانند به راحتی از این شبکه اجتماعی استفاده نمایند.

این شبکه در زمان خوبی دسترسی عمومی خود را ایجاد نمود چراکه اقدام اخیر ایلان ماسک در ایجاد محدودیت بر روی توییتر بسیاری را از این شبکه اجتماعی رویگردان نموده است.

برتری های تروث سوشیال نسبت به رقبا چیست؟

مالک این شبکه اجتماعی برای ان مزایای زیادی را بر شمرده است. از جمله این مزایا می توان به موارد ذیل اشاره نمود

پلتفرمی بدون سانسور

ادعای تروث سوشیال این است که هیچ سانسوری در این شبکه اجتماعی وجود ندارد و همه افراد می توانند به راحتی تمامی عقاید و نظرات خود را مطرح نمایند.

نام این پلتفرم نیز بر همین اصول گرفته شده است و تروث سوشیال نامگذاری شده است که ترجمه فارسی ان شبکه اجتماعی حقیقت می باشد. لذا افرادی که به دنبال دسترسی به اطلاعات بدون هیچ گونه دخل و تصرفی می باشند این شبکه اجتماعی برای انها بسیار جذاب می باشد.

محیط کاربری ساده و کاربردی

مزیت دیگر تروث سوشیال محیط کاربری بسیار ساده و کاربردی ان است. تمامی افراد به راحتی می توانند در ان به فعالیت نمایند و نظرات و دیدگاه های خود را به اشتراک گذارند.

عدم وجود محدودیت

برخلاف شبکه اجتماعی رقیب توییتر که بر روی توییت ها محدودیت ایجاد نموده است ، تروث سوشیال هیچ گونه محدودیتی را بر روی تعداد تروث های شما ایجاد ننموده است و شما به راحتی میتوانید از این شبکه اجتماعی استفاده نمایید.

چگونه به تروث سوشیال دسترسی داشته باشیم؟

بدین منظور تمامی راه های ممکن وجود دارد . شما می توانید از ان به صورت تحت وب استفاده نمایید یا اپلیکیشن ان را دانلود نمایید.

برای استفاده از نسخه تحت وب تنها کافیست به ادرس وب سایت این شبکه اجتماعی مراجعه نمایید. همچنین می توانید اپلیکشن تروث سوشیال را برای گوشی های اپل از اپ استور و برای گوشی های مبتنی بر اندروید از گوگل پلی دانلود نمایید.

خطرات استفاده از تروث سوشیال

گرچه این شبکه اجتماعی ازادی بیان را تشویق می کند و مدعی این است که در این شبکه هیچگونه سانسوری وجود ندارد اما این رویکرد ان ممکن است مشکلاتی نیز ایجاد نماید. چرا که این سیاست سبب می گردد:

دستورالعمل جامعی برای نظارت بر محتوای پست های ارسالی وجود نداشته باشد.

حال انتشار برخی از محتواها در تمامی کشورها و عقاید مناسب و پسندیده نیست . به عنوان مثال تصاویر نامناسب از زنان و کودکان یا انتشار عقاید و نظرات افراطی گری مانند داعش و سایر محتواهای مشابه از نظر همگان مذموم می باشد.

دسترسی به محتوای مناسب مشکل می گردد.

زمانی که حجم زیادی از اطلاعات بدون هیچ گونه نظارتی وارد یه شبکه اجتماعی می شود کاربران در هنگام جستجو نمودن کلمات کلیدی برای رسیدن به محتوای مورد غلاقه خود دچار مشکل می شوند و حتی ممکن است نتوانند محتوای مدنظر خود را پیدا کنند.

خرید فالوور تروث سوشیال ، لایک ، گروه و ریتوییت آن اکنون در سایت فالوده در دسترس می باشد و به افرادی که قصد پیشرفت سریع در این شبکه اجتماعی را دارند پیشنهاد می گردد هر چه سریعتر اقدام به خرید نمایند.

کسب درامد در تروث سوشیال

کسب درامد از تروث سوشیال

با نگاهی به این شبکه اجتماعی متوجه شباهت بالای میان این شبکه اجتماعی و توییتر می شویم. در تروث سوشیال به مانند توییتر ان چیزی که به شما اعتبار می بخشد در ابتدا تعداد فالوورهای شما و سپس تعداد لایک ها ،  ری تروث ها و کامنت های پست های شما که در این شبکه اجتماعی تروث نامیده می شود می باشد. حال چگونه می توان آن ها را بالا برد. در ادامه راهکارهای آن تشریح می گردد.

افزایش فالوور در تورث سوشیال

به منظور افزایش فالوورهای خود در تروث سوشیال شما دو راه پیش رو دارید. می توانید اقدام به خرید فالوور تروث نمایید و یا اینکه با فعالیت در این شبکه اجتماعی اقدام به جذب فالوور نمایید.

خرید فالوور تروث سوشیال

شبکه اجتماعی تروث نوپا می باشد بدین جهت در حال حاضر سایت های بسیار کمی خدمات این شبکه اجتماعی را ارائه می دهند. اما خوشبختانه سایت فالوده به عنوان پیشرو در ارائه خدمات شبکه های اجتماعی تنها یک روز پس از در دسترس عموم قرار گرفتن این شبکه اجتماعی خدمات آن را ارائه نموده است.

خرید فالوور تروث سوشیال سریعترین و مطمین ترین راهکار افزایش فالوور در این شبکه اجتماعی می باشد و شما می توانید با خرید ان از سایت فالوده به سادگی از رقبای خود پیشی گرفته و با اعتبار بالا اقدام به فعالیت در این شبکه اجتماعی بنمایید.

افزایش فالوور تروث به صورت ارگانیک

این روش بسیار زمان بر و هزینه بر می باشد ولی بسیار برای شما اعتبار بخش می باشد. بدین منظور شما می بایست به صورت یکپارچه و هدفمند در این شبکه اجتماعی فعالیت کنید. پست های پرمخاطب را پست نمایید و افراد بیشتر و بیشتری را جذب عقاید و نظرات خود نمایید و انها را ترغیب نمایید که شما را فالو نمایند. البته به عنوان ابزار کمکی می توانید از خدمات تروث سوشیال سایت فالوده نیز استفاده نمایید و بدین منظور می توانید از خدمات ذیل استفاده نمایید.

خرید لایک تروث سوشیال

لایک بیانگر این است که مطلب منتشر شده توسط شما برای افراد جذاب می باشد. لایک های بیشتر بیانگر کیفیت بالاتر مطالب شما می باشد و در ترغیب افراد برای دنبال کردن شما بسیار موثر می باشد.

شاید در ابتدای فعالیت در این شبکه اجتماعی پیدا نمودن افرادی که مطالب شما برای آنها جذاب باشد امری دشوار باشد. لذا شما می توانید برای حل این مشکل اقدام به خرید لایک تروث سوشیال نمایید.

خرید کامنت تروث سوشیال

تعامل در شبکه اجتماعی تروث سوشیال از طریق کامنت ها صورت می پذیرد. افراد می توانند عقاید خود را در خصوص مطالب منتشر شده توسط شما در کامنت اعلام نمایند. حال هر چه تعداد کامنت های پست شما بیشتر باشد افراد بیشتر ترغیب به مشارکت در پست های شما می گردند. اینجاست که شما می توانید به سرعت و به سادگی اقدام به خرید کامنت تروث سوشیال از سایت فالوده نمایید.

خرید ریتروث (ری تروث) تروث سوشیال

در شبکه های اجتماعی مانند تروث سوشیال بازنشر مجدد مطلب شما در وایرال شدن ان و دیدن ان توسط سایر افراد بسیار موثر می باشد. همچنین میزان بازنشر مطلب نشانگر معتبر بودن ان می باشد. البته این امر که افراد مجاب به ریتروث مطالب شما گردند امری دشوار می باشد. اما سایت فالوده این مشکل را نیز مرتفع نموده است و شما می توانید با خرید ریتروث تروث سوشیال به تعداد دلخواه افراد بیشتری را با مطالب خود درگیر نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =