دسته‌ها
اینستاگرام توییتر روبیکا

لایک فیک چیست و چگونه لایک فیک بزنیم؟

لایک فیک زدن برای پست‌های خود می‌تواند آخرین راه‌حل برای محتواهایی باشد که به اندازه کافی لایک نمی‌گیرند. امروزه که فعالیت در فضای مجازی بخشی مهم از زندگی است و افراد زیادی هم از این طریق کسب درآمد می‌کنند، تعداد لایک و کامنت می‌تواند میزان محبوبیت و جذابیت محتوا را نشان دهد.

لایک فیک چیست

به این ترتیب حتی بسیاری از اینفلوئنسرها و افراد معروفی که در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارای دنبال کنندگان زیادی هستند اما لایک کافی را دریافت نمی‌کنند، از لایک جعلی یا فیک استفاده می‌کنند.

پس اگر شما هم حتی با وجود فعالیت زیاد و انتشار مطالب جذاب و منحصر به فرد نتوانسته‌اید به میزان دلخواه لایک برای پست‌های خود برسید، به احتمال زیاد به لایک فیک نیاز خواهید داشت. اما آیا می‌دانید لایک فیک چیست و چگونه لایک فیک بزنیم یا این کار چه مزایا و معایبی برای پیج و کانال شما خواهد داشت؟ اگر می‌خواهید نسبت به پاسخ این سؤالات و نکات مربوط به آن اطلاع پیدا کنید، این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

لایک فیک یعنی چی

اگر زمان زیادی را در روز صرف شبکه‌های مجازی می‌کنید، احتمالاً عبارت لایک فیک هم به گوش شما خورده است. منظور از لایک فیک، لایک‌هایی است که یک پست یا محتوا به‌صورت طبیعی و به دلیل جذابیت خود از کاربران به دست نیاورده، بلکه در اغلب موارد توسط ربات‌ها ایجاد شده و به تعداد زیادی برای یک پست اعمال شده است.

در واقع این نوع لایک را می‌توانیم لایک‌های جعلی به شمار آوریم که توسط کاربران و دنبال کنندگان یک پیج یا کانال به پست اضافه نشده‌اند، بلکه با ترفندهای خاص و به منظور افزایش تعداد لایک‌های پست با هدف محبوب‌تر نشان دادن آن گرفته شده‌اند.

حتی می‌توان گفت خیلی از افرادی که امروزه با تعداد لایک زیاد در فضای مجازی مشاهده می‌کنید و حتی پست‌های منحصر به فردی هم ندارند، ممکن است از این نوع لایک‌ها استفاده کرده باشند.

البته از آنجایی که هر یک از شبکه‌های اجتماعی رایج از جمله اینستاگرام دارای قوانین و مقررات مخصوص به خود است و برای مثال در هنگام فعالیت در آن باید مراقب نقص نکردن قوانین الگوریتم اینستاگرام بود، نباید بدون اطلاعات کافی برای پست‌های خود لایک فیک بزنید.

اگر به این نکته توجه نکنید، همان‌طور که فالوور فیک می‌تواند مشکلاتی نظیر بن شدن پیج را به همراه داشته باشد، این نوع لایک هم می‌تواند دردسرهایی ایجاد کند. پس باید در خصوص انواع، مزایا، معایب، نحوه گرفتن و تشخیص آن اطلاعاتی را لازم خواهید داشت.

انواع لایک فیک

در گذشته تعداد لایک تنها برای پلتفرم‌هایی مثل اینستاگرام و یوتیوب مهم بود. البته حتی در یوتیوب هم اغلب افراد به تعداد بازدید اهمیت می‌دادند چراکه در هنگام مانیتایز کردن و کسب درآمد از آن، این فاکتور دارای اهمیت بیشتری است.

در مقابل در اینستاگرام میزان محبوبیت و شهرت یک کاربر اغلب با تعداد لایک‌ها و فالوورها سنجیده می‌شود. از جانبی هم امروزه که تلگرام روزبه‌روز قابلیت‌های جدیدتری را اضافه کرده و پیشرفت روزافزونی را تجربه می‌کند، تعداد لایک برای پست‌های آن هم اهمیت پیدا کرده است.

در نتیجه ممکن است با فعالیت در هر یک از سه پلتفرم اینستاگرام، تلگرام و یوتیوب به لایک فیک نیاز داشته باشید.

حتی اگر برای مثال برای کسب‌وکار یا فعالیت خود هم در اینستاگرام پیج راه‌اندازی کرده‌اید و هم در تلگرام کانال اطلاع‌رسانی دارید، بهتر است دریافت لایک برای پست‌های هر دوی آن‌ها را در نظر بگیرید چراکه داشتن لایک‌های زیاد در یکی از این پلتفرم‌ها و تعداد لایک کم در پلتفرم دیگر طبیعی جلوه نخواهد کرد. در مجموع با توجه به اهمیت انواع لایک فیک اینستاگرام، تلگرام و یوتیوب، نکات مهم در خصوص هر یک را به‌صورت جداگانه شرح خواهیم داد.

لایک فیک اینستاگرام

امروزه اگر یک جستجوی ساده درباره لایک جعلی  برای اینستاگرام انجام دهید، با سایت‌ها و حتی اپلیکیشن‌های گوناگونی جهت لایک زدن پست‌ها مواجه خواهید شد. بسیاری از آن‌ها هم با عنوان لایک فیک رایگان ظاهر می‌شوند. می‌توان گفت اگرچه دریافت خدمات و لایک از این برنامه‌ها و سایت‌ها وسوسه‌انگیز به نظر می‌رسد، اما متأسفانه اغلب آن‌ها مطمئن و معتبر نیستند.

حتی تعداد زیادی از آن‌ها برای انجام این کار درخواست دریافت پسورد و یوزرنیم شما را دارند و این مسئله یک پرچم قرمز بزرگ به حساب می‌آید چراکه حتی اگر تعداد لایک مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهند، تضمینی در خصوص حفظ حریم خصوصی و عدم سوءاستفاده از اکانت کاربری شما وجود نخواهد داشت.

با این وجود اگر برای دریافت لایک فیک اینستاگرام به روش صحیح و از طریق مجموعه‌های معتبر اقدام کنید، امکان رسیدن به خواسته خود وجود دارد.

از این طریق حتی می‌توانید میزان اعتبار پیج خود را در نظر فالوورها افزایش دهید یا حتی در کنار دریافت تعداد معقولانه‌ای فالوور فیک، صفحه اینستاگرامی را به میزان چشمگیری در زمانی کوتاه رشد و توسعه دهید.

استفاده از لایک فیک

لایک فیک تلگرام

اگرچه قابلیت لایک کردن و حتی ری‌اکشن نشان دادن به پیام‌های تلگرام از جمله پست‌های کانال‌ها و گروه‌ها یکی از قابلیت‌های جذاب و جدید این پلتفرم به شمار می‌رود، اما دردسرهایی را هم برای بعضی افراد به دنبال داشته است.

برای مثال خیلی از کاربران از جمله شما ممکن است دارای یک کانال با محتوای طنز و سرگرمی به همراه تعداد ممبر چندین هزارتایی داشته باشید اما به دلایل خاصی نظیر متداول نبودن لایک کردن پست تلگرام برای ممبرها، تنها حدود ۱۰ الی ۲۰ تا لایک به‌ازای هر پست بگیرید. در نتیجه به گرفتن لایک فیک تلگرام نیاز پیدا می‌کنید.

به طور کلی در حال حاضر ربات‌ها و مجموعه‌های زیادی لایک فیک برای این پلتفرم ارائه نمی‌دهند اما با مراجعه به سایت‌ها و مجموعه‌های باتجربه می‌توانید این خدمت را پیدا و دریافت کنید.

به این ترتیب زمانی که ممبرهای کانال شما با پستی مواجه شوند که تعداد لایک زیادی دارد، به احتمال زیاد آن‌ها هم به لایک کردن پست مورد نظر ترغیب خواهند شد.

لایک فیک یوتیوب

همان‌طور که اشاره کردیم، به طور معمول در پست‌ها و ویدئوهای یوتیوب تعداد ویوها به دلایل مهمی مثل کسب درآمد کانال یوتیوب از هر ۱۰۰۰ بازدید، در مقایسه با تعداد لایک‌ها دارای اهمیت بیشتری است.

از این رو اغلب افراد به خرید ویو یوتیوب روی می‌آورند. با این حال اگر تعداد ویو یا بازدید پست‌های کانال شما از این طریق افزایش پیدا کرده باشد اما تعداد لایک‌ها با آن هماهنگی نداشته باشد، اغلب کاربران متوجه فیک بودن آن خواهند شد.

به این ترتیب به لایک فیک یوتیوب هم نیاز پیدا خواهید کرد. در واقع با به‌کارگیری درست این نوع لایک‌ها می‌توانید کانال یوتیوب خود را به‌خوبی رشد دهید. 

مزایا و معایب لایک فیک

همان‌طور که گفته شد، تعداد لایک برای پست‌های کلیه شبکه‌های اجتماعی رایج شامل تلگرام، یوتیوب و اینستاگرام دارای اهمیت زیادی است.

شاید برای پیج‌های شخصی این مسئله اهمیتی نداشته باشد اما در خیلی از موارد مشتریان یک پیج و کانال کسب‌وکار یا مخاطبین یک اینفلوئنسر فعال در فضای مجازی، اعتبار او را با تعداد لایک، کامنت، سابسکرایب و فالوور می‌سنجند. در نتیجه اغلب کاربران بدون در نظر گرفتن معایبی که ممکن است گرفتن لایک فیک در کنار مزایا به همراه بیاورد، به دریافت آن اقدام می‌کنند. با در نظر گرفتن اهمیت این موضوع، مزایا و معایب این کار را شرح داده‌ایم.

مزایا

1.       محبوبیت بیشتر: اولین مزیتی که لایک فیک گرفتن می‌تواند به همراه داشته باشد، نشان دادن جذابیت و محبوبیت بیشتر محتوای تولید شده توسط شما است.

2.       افزایش لایک طبیعی: زمانی که پست شما با لایک‌های بیشتر، توجه بیشتری را جلب کند، امکان افزایش لایک طبیعی هم وجود دارد.

3.       اعتبار بیشتر: همان‌طور که اشاره کردیم، محتواهای موجود در پلتفرم‌ها و از جمله پست‌های اینستاگرام با تعداد لایک‌ها اعتبار سنجی می‌شوند و با گرفتن لایک زیاد می‌توانید اعتبار خود را در نظر مخاطبین افزایش دهید.

4.       فروش بهتر: کلیه موارد قبلی و از جمله افزایش اعتبار در نظر مخاطبین یا مشتریان می‌تواند به فروش بیشتر پیج کسب‌وکار شما منتهی شود.

معایب

1.       نقض قوانین: اخیرا پلتفرم‌های مذکور بر روی مواردی نظیر لایک و فالوور فیک حساسیت زیادی نشان داده‌اند و با پیج‌ها یا کانال‌هایی که دارای این گونه دنبال کننده و لایک هستند، برخورد می‌کنند.

در اغلب موارد محدودیت‌هایی نظیر محدودیت در نمایش پست‌ها یا گاهی حتی بن شدن اعمال می‌شود.

2.       تشخیص لایک فیک: بعضی از مخاطبین و دنبال کنندگان پیج شما ممکن است با روش‌هایی نظیر چک کردن پروفایل و اکانت کسانی که در اینستاگرام پست‌ها را لایک کرده‌اند، می‌توانند به فیک بودن لایک‌ها پی ببرند و از این رو پیج را آنفالو کنند.

نتیجه‌گیری

با توجه به موارد مذکور، با استفاده از لایک فیک می‌توانید وضعیت پیج و کانال خود را در اینستاگرام، یوتیوب و تلگرام بهبود زیادی ببخشید. با این حال امکان ایجاد نتیجه‌ای نامطلوب از جمله بن شدن توسط پلتفرم وجود دارد.

به همین دلیل برای گرفتن این گونه لایک‌ها باید از خدمات یک مرکز معتبر استفاده کنید تا علاوه‌بر به خطر نیفتادن اطلاعات شخصی و مناسب بودن قیمت‌ها، لایک‌هایی را دریافت کنید که مشابه لایک واقعی و طبیعی هستند و به عبارتی تشخیص فیک بودن آن‌ها راحت نباشد. در نهایت به‌عنوان نتیجه‌گیری در خصوص چگونه لایک فیک بزنیم؟ می‌توان گفت مراجعه به افرادی که در این زمینه تخصص و تجربه دارند، بهترین روش برای دریافت لایک‌هایی مطمئن، بی‌خطر و مشابه واقعی محسوب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + هشت =