دسته‌ها
تلگرام

رفع ریپورت تلگرام فوری + رایگان ( قدم به قدم )

تلگرام با برخورداری از امکانات خاص و قابلیت‌های جذاب به یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌ها در جهان تبدیل شده است و در ایران هم با استقبال قابل‌توجهی مواجه است. در واقع از آنجایی که بسیاری از پیام‌رسان‌های محبوب و معروف دیگر شامل واتس‌اپ فیلتر شده‌اند، روزانه افراد بیشتری در کشور به این پلتفرم روی می‌آورند. با این حال ریپورت شدن اکانت یا کانال یکی از مشکلات مهم بر سر راه کاربران است که البته خوشبختانه از طریق ترفندهای مخصوص می‌توان رفع ریپورت تلگرام را انجام داد.

البته امروزه بسیاری از افراد روش‌های مختلفی را برای رفع ریپورت تلگرام معرفی می‌کنند که همه آن‌ها قطعی، مطمئن و فوری نیستند. به همین دلیل تصمیم گرفته‌ایم که در این مطلب پس از بررسی دلایل اصلی ریپورت شدن، به بررسی ۵ روش رایج رفع ریپورت بپردازیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

دلایل ریپورت تلگرام

دلایل مختلفی موجب ریپورت شدن اکانت کاربران می‌شوند و دیلیت اکانت تلگرام اولین راه‌حلی است که به ذهن اکثر افراد می‌رسد. خوشبختانه در اغلب موارد به این کار نیازی نیست و از طریق تعدادی اقدامات خاص می‌توان آن را برطرف کرد. از جهتی دیگر هم با دانستن دلایل ریپورت اکانت و کانال می‌توان از اتفاق افتادن مجدد آن جلوگیری کرد.

به طور کلی زمانی که بحث رفع ریپورت تلگرام می‌شود، منظور می‌تواند رفع ریپورت اکانت و یا رفع ریپورت کانال باشد. به این ترتیب دلایل ریپورت یا گزارش شدن هر یک هم شامل موارد جداگانه‌ای می‌شود. در نتیجه هر کدام را به‌صورت جداگانه توضیح می‌دهیم.

ریپورت اکانت تلگرام

منظور از ریپورت اکانت تلگرام شرایطی است که از طریق این پیام‌رسان محدودیت‌های خاصی برای حساب کاربری فرد اعمال می‌شود. برای مثال کاربران ریپورت‌شده نمی‌تواند برای افرادی که شماره آن‌ها را ندارند، پیام ارسال کنند. دلایلی که موجب ایجاد چنین محدودیت‌هایی می‌شود، به این ترتیب هستند:

1.       گزارش اسپم: اگر هر یک از کاربران تلگرام به کسانی که شماره آن‌ها را ذخیره ندارند پیام دهند، دریافت‌کنندگان پیام می‌توانند آن‌ها را به‌عنوان اسپم گزارش کنند. این مسئله دلیل اصلی ریپورت تلگرام است.

2.       ارسال پیام‌های زیاد: در صورتی که کاربران در طول روز بیش از ۱۰۰ عدد پیام را به ۱۰۰ حساب کاربری مختلف ارسال کنند، ریپورت خواهند شد. ضمناً این موضوع شامل چت کردن با یک یا چند کاربر نمی‌شود.

3.       آخرین بازدید به تازگی: در بعضی موارد و به‌خصوص در صورت استفاده از تلگرام‌های غیررسمی و فارسی، استفاده طولانی مدت از قابلیت Last Seen Recently یا همان آخرین بازدید به تازگی می‌تواند موجب ریپورت اکانت تلگرام شود.

4.       استیکر غیرقانونی: به طور معمول استیکرهای ثبت‌شده در تلگرام بررسی می‌شوند و استفاده زیاد از استیکرهای ثبت‌نشده و غیرقانونی می‌تواند باعث ریپورت شدن اکانت شود.

ریپورت کانال تلگرام

ریپورت کانال تلگرام در مقایسه با ریپورت اکانت آن بحثی کاملاً متفاوت است و دلایل متفاوتی هم دارد. با این وجود در بعضی از ترفندهای رفع ریپورت مشابه هستند. البته ریپورت شدن کانال به‌راحتی اتفاق نمی‌افتد و اغلب با دلایل زیر رخ می‌دهد:

1.       محتوای غیرقانونی و حساس: در صورتی که یک کانال شامل محتوای غیراخلاقی، غیرقانونی و حساس باشد، بسیاری از کاربران آن را گزارش می‌کنند و امکان بسته شدن آن در مدت زمان کوتاه وجود دارد.

2.       محتوای تکراری و کپی: در بسیاری از موارد استفاده از محتواهای کپی می‌تواند باعث شود تا گروهی از کاربران تلگرام کانال موردنظر را ریپورت کنند.

پس از ریپورت شدن یک کانال توسط تعداد خاصی از کاربران، تیمی از پشتیبانی فنی تلگرام کانال مذکور را بررسی می‌کنند و در صورت صحت داشتن نقص قوانین و استفاده از محتوای نامناسب، آن را از میان کانال‌ها حذف می‌کنند. البته تاکنون تلگرام تعداد دقیق افرادی که برای ریپورت کانال تلگرام نیاز است را اعلام نکرده است.

۵ روش رفع ریپورت تلگرام

از آنجایی که ریپورت شدن بسیاری از فعالیت‌های روزانه را در این پلتفرم محدود می‌کند، اغلب کاربران به رفع ریپورت تلگرام نیاز فوری دارند. این روزها کاربران شبکه‌های اجتماعی مختلف روش‌های گوناگونی را برای رفع ریپورت معرفی می‌کنند که بسیاری از آن‌ها رایگان و یا قطعی نیستند. به طور کلی با بررسی این روش‌های گوناگون می‌توان ۵ ترفند را به‌عنوان روش‌های فوری و برتر معرفی کرد که شامل کمک گرفتن از ربات رفع ریپورت، ارسال ایمیل، تماس با پشتیبانی، دریافت پیام ناشناس و برنامه رفع ریپورت هستند.

1.       ربات رفع ریپورت

رفع ریپورت تلگرام با استفاده از ربات یکی از ساده‌ترین و سریع‌ترین ترفندها برای رفع این مشکل است. برای این کار باید از بات Spambot استفاده نمایید و مراحل زیر را طی کنید:

  1. در ابتدا در قسمت جستجوی تلگرام واژه Spambot را جستجو کنید تا ربات رفع ریپورت تلگرام با عنوان Spam Info Bot پیدا شود.
  2. وارد ربات مربوطه شوید و بر عبارت Start کلیک کنید تا گزینه‌های لازم پدیدار شوند.
  3. از میان گزینه‌ها This is a mistake را انتخاب کرده و سپس بر روی Yes کلیک کنید.
  4. سپس این ربات پیامی در خصوص اینکه آیا تا به حال ایجاد مزاحمت کرده‌اید یا خیر ارسال می‌کند که شما باید با گزینه No, never did that پاسخ دهید.
  5. در این مرحله باید پیامی به ربات ارسال کنید تا تیم پشتیبانی پس از بررسی آن اکانت شما را رفع ریپورت تلگرام کند. می‌توانید پیام زیر را کپی و استفاده کنید:

Dear Telegram Support

My Telegram Account has been spammed suddenly and I cannot send messages to any contacts whom I don’t have their number. I want you to help me fix the issue and remove my number from blacklist.

Thank you in advance

این متن به معنای آن است که حساب تلگرام شما به‌صورت ناگهانی ریپورت اسپم شده و نمی‌توانید به افرادی که شماره آن‌ها را ندارید، پیام دهید و از این رو درخواست کمک از تیم پشتیبانی دارید. در نهایت پس از ارسال این پیام تنها باید حدود ۲۴ ساعت صبر کنید تا رفع ریپورت اکانت تلگرام انجام شود.

2.       ارسال ایمیل

رفع ریپورت تلگرام فوری

ارسال ایمیل به تیم پشتیبانی تلگرام از دیگر روش‌های آسان برای رفع ریپورت است. برای انجام این کار تنها باید یک متن خاص تحت عنوان برداشتن محدودیت‌ها به تیم پشتیبانی از طریق ایمیل به نشانی [email protected]  ارسال کنید. جهت انجام این کار می‌توانید برای عنوان ایمیل واژه Spam را بنویسید و برای متن ایمیل هم از این متن استفاده کنید:

Hello. It seems my telegram has been reported as a spammer and now sending messages is not possible for me. I have not violated Telegram’s terms and conditions.

As a result of this limitation, when I try to send messages, a clock icon appears, and the message will not be delivered. Also, this message is shown: Sorry, you can send messages to mutual contacts at the moment.

Would you please help to fix the problem?

MY Telegram No: شماره تلفن شما به همراه 98+

My Telegram ID: آی‌دی تلگرام اکانت ریپورت‌شده

My Email Address: آدرس ایمیل شما

در ضمن باید در خصوص ثبت صحیح آدرس ایمیل، اکانت و شماره تلفن خود اطمینان حاصل کنید تا رفع ریپورت اکانت تلگرام شما سریع‌تر انجام شود.

3.       تماس با پشتیبانی

تماس با پشتیبانی از دیگر روش‌های رفع ریپورت تلگرام فوری است. استفاده از این روش در صورتی امکان‌پذیر است که به زبان انگلیسی مسلط باشید تا با تیم پشتیبانی در خصوص مشکل خود چت کنید و ارتباط برقرار کنید. برای این کار باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به قسمت Settings یا تنظیمات برنامه بروید.
  2. در پایین صفحه گزینه Ask a question را پیدا کنید.
  3. وارد صفحه چت شوید و بر روی Start کلیک کنید.
  4. پیامی مبنی بر رفع ریپورت تلگرام به تیم پشتیبانی که تیمی متشکل از افراد داوطلب است، ارسال کنید.
  5. می‌توانید از همان متن مورد استفاده برای ارسال به بات رفع ریپورت استفاده کنید.

4.       دریافت پیام ناشناس

روش دریافت پیام از افراد ناشناس از دیگر شیوه‌های رفع ریپورت تلگرام است که البته در مقایسه با سایر ترفندها کمی سخت‌تر خواهد بود و البته زمان بیشتری هم می‌برد. برای انجام این ترفند باید از ۱۰ نفر که جزو مخاطبین تلگرام شما نیستند و در واقع برای شما ناشناس به شمار می‌روند، درخواست کنید تا حدود ۴ الی ۷ روز تا رفع ریپورت به شما پیام ارسال کنند. پیام‌های ارسالی می‌تواند هر چیزی از جمله روزانه ۱۰ استیکر باشد. همچنین می‌توانید در گروه‌هایی که عضو هستید، از اعضا یا ممبر تلگرام انجام این کار را درخواست کنید.

پیشنهاد: خرید ممبر تلگرام

5.       برنامه رفع ریپورت

استفاده از انواع برنامه رفع ریپورت آخرین روش برای برطرف کردن این مشکل حساب کاربری تلگرام است. برنامه‌های زیادی در این راستا طراحی شده‌اند که بسیاری از آن‌ها هم برنامه‌های ایرانی هستند. البته میزان امنیت اغلب آن‌ها مشخص نیست اما در صورت نیاز می‌توانید از منابع معتبر آن‌ها را دانلود و استفاده کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب سعی کردیم به تعدادی از بهترین روش‌های رفع ریپورت اکانت بپردازیم که به‌کارگیری آن‌ها برای تقریباً تمامی افراد امکان‌پذیر است و حتی با خرید تلگرام پریمیوم هم می‌توان از این روش‌ها استفاده کرد. به این ترتیب می‌توانید به‌سادگی و در زمانی کوتاه با استفاده از ترفندهای مذکور اکانت کاربری خود را رفع ریپورت تلگرام کنید و البته با اطلاع از دلایل ریپورت شدن، از رخ دادن مجدد آن جلوگیری نمایید. در نهایت اگر در طی انجام مراحل هر یک از روش‌ها به مشکلی برخوردید یا سؤالی داشتید، می‌توانید آن را در قسمت نظرات بیان کنید و پاسخ تخصصی را در زمانی کوتاه دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 11 =