دسته‌ها
تلگرام

تشخیص ممبر فیک تلگرام و اثرات منفی آن بر کانال

تلگرام یک شبکه اجتماعی بزرگ با قابلیت‌های ویژه است که با وجود فیلتر شدن در ایران، هنوز هم کاربران خود را حفظ کرده است. دلیل آن هم ارائه‌ی پروکسی‌های قوی توسط تلگرام است که استفاده از این شبکه‌ی اجتماعی را بدون هیچ ابزار دیگری امکان‌پذیر می‌کند.

بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی در تلگرام فعالیت می‌کنند و با داشتن کانال‌های فروش، سود قابل توجهی به دست می‌آورند. هرچقدر تعداد ممبر تلگرام یک کانال بیشتر باشد، طبیعتا فروش بیشتری هم خواهد داشت. اما طبیعی است که منظور از ممبر تلگرام، ممبر فیک تلگرام نیست و هدف ممبر واقعی تلگرام است.

در این مقاله بهترین راهکارها برای افزایش تعداد ممبر تلگرام و جلوگیری از اضافه شدن ممبر فیک تلگرام را بررسی خواهیم کرد. اگر قصد دارید یک شبه فروشتان را افزایش دهید و ممبر واقعی تلگرام داشته باشید، این مقاله را از دست ندهید.

ممبر تلگرام

حقیقت این است که خرید فالوور و ممبر تلگرام همیشه به عنوان یک راهکار خوب برای فروش جواب نمی‌دهد و آن هم زمانی است که به جای ممبر واقعی، ممبر فیک تلگرام خریده باشید!

فرض کنید وارد یک کانال تلگرام می‌شوید و می‌بینید که بیش از 100 هزار نفر عضو دارد. ولی تعداد بازدیدهای پست‌های آن به 1000 نفر هم نمی‌رسد!

این یعنی اعضای این کانال تلگرام واقعی نیستند و نمی‌توان به آن اعتماد کرد.

این یک بعد ماجرا است.

از بعد دیگر اگر بخواهیم خرید ممبر تلگرام را بررسی کنیم، حقیقت این است که به دست آوردن ممبر واقعی تلگرام آنقدرها هم آسان نیست. به دست آورد ممبر واقعی تلگرام یک فرآیند زمان‌بر است و به حداقل 6 ماه کار مداوم و تولید محتوای جذاب نیاز دارد. اگر بخواهید تولید محتوا را برونسپاری کنید، باید هزینه زیادی در طول این 6 ماه برای به دست آوردن تعداد محدودی ممبر واقعی تلگرام بپردازید.

اما یک راهکار میانبر و فوق العاده برای افزایش اعضای کانال بدون اضافه کردن ممبر فیک تلگرام وجود دارد. با ما همراه باشید تا با هم این راهکار جادویی را بررسی کنیم.

خرید ممبر واقعی تلگرام

حتما با خودتان فکر می‌کنید خرید ممبر تلگرام فقط منجر به اضافه شدن ممبر فیک تلگرام می‌شود، اما حقیقت این است که می‌توانید با مراجعه به کانال‌های فروش ممبر واقعی، تعداد زیادی اعضای کانال فعال به دست بیاورید.

بدیهی است که هزینه ممبر واقعی نسبت به ممبر فیک تلگرام به مراتب بیشتر است و نمی‌توان انتظار داشت یک شبه تعداد غیر معقول ممبر واقعی به دست آورید.

حالا این سوال مطرح می‌شود که کانال‌های فروش ممبر واقعی تلگرام چطور کار می‌کنند؟

حتما در مورد دانلود فیلم و سریال از تلگرام شنیده‌اید. خیلی از فیلم‌ها، سریال‌ها، فایل‌های آموزشی و برنامه‌های پولی در تلگرام به صورت رایگان منتشر می‌شوند. ربات‌های زیادی وجود دارند که این فایل‌ها را به کاربران به صورت رایگان ارائه می‌کنند، اما شرط اصلی برای دانلود این فایل‌ها عضو شدن در تعداد خاصی کانال تلگرام است.

با این روش تعداد قابل توجهی کاربر تلگرام به صورت واقیع عضو کانال شما می‌شوند. اما فراموش نکنید که این پایان راه نیست. عضو شدن ممبرهای واقعی در کانال شما فقط شروع کار است و این شما هستید که باید این کاربران را با تولید محتوای جذاب و مفید حفظ کنید.

کانال‌های فروش ممبر واقعی، اعضای واقعی و فعال را در کانال شما عضو می‌کنند، اما تضمینی نمی‌دهند که این کاربران کانال شما را ترک نکنند! پس لازم است که قبل از خرید ممبر واقعی تلگرام روی محتوای کانالتان کار کنید.

اما اگر هنوز هم اصرار دارید ممبر فیک تلگرام بخرید، حتما بخش بعدی را مطالعه کنید تا از تأثیری که ممبر فیک تلگرام می‌تواند بر کانال شما بگذارد، مطلع شوید.

تأثیر ممبر فیک تلگرام بر کانال

بی اعتمادی

وقتی بازدید پست‌های کانال شما کم باشد، باعث بی‌اعتمادی سایر اعضای کانال شما خواهد بود. بهتر اسن یک کانال با 5000 نفر عضو فعال که به شما اعتماد دارند داشته باشید، تا یک کانال 100 هزار نفری که بیشتر اعضای فعال آن در مورد قابل اعتماد بودن شما، شک دارند.

عدم امکان تبادل با کانال‌های دیگر

تبادل با کانال‌های یکی از راهکارهای مفید برای افزایش ممبر واقعی تلگرام است. اما حقیقت این است که کانال‌های دیگر برای تبادل به تعداد بازدیدهای پست شما توجه می‌کنند و نه تعداد اعضای کانال شما!

مشکلات امنیت کانال

وجود ممبرهای فیک امنیت کانال یا گروه تلگرام را به خطر می‌اندازد. ربات‌ها و حساب‌های جعلی می‌توانند برای اهداف مخرب، از جمله ارسال هرزنامه، انتشار اطلاعات نادرست، یا حتی تلاش برای به خطر انداختن امنیت ارتباطات کسب‌وکار شما مورد سوء استفاده قرار بگیرند.

تأثیر منفی روی استراتژی‌های بازاریابی

استراتژی‌های بازاریابی بر اساس شاخص‌هایی مانند شاخص عملکرد (KPI)، تعداد اعضا و مواردی از این قبیل تعیین می‌شوند. ممبرهای فیک به طور مصنوعی این اعداد را افزایش می‌دهند و تصور گمراه کننده‌ای از شاخص‌هادسترسی و تعامل واقعی کسب و کار در جامعه تلگرام ایجاد می‌کنند.

این داده‌های غلط می‌تواند بر تصمیم‌گیری استراتژیک تأثیر بگذارد و کسب‌وکارها استراتژی‌های بازاریابی و محتوای خود را بر اساس داده‌های نادرست مشخص کنند. در نتیجه هزینه‌های زیادی برای اقدامات بازاریابی صرف خواهد شد که به دلیل وجود داده‌های غلط نتیجه لازم را نخواهد داشت.

اکانت پرمیوم تلگرام

تا سال‌های سال، تلگرام یک ابزار رایگان برای کاربران بود و از تبلیغات مزاحم نیز خبری نبود. اما با افزایش تعداد کاربران در سراسر جهان، هزینه‌های عملیاتی و همچنین هزینه‌های مربوط به سرورها روز به روز بیشتر می‌شد و در نهایت پاول دورف مدیر تلگرام اعلام کرد که نه تنها تبلیغات به تلگرام وارد می‌شود، بلکه بسیاری از قابلیت‌های سطح بالا در این اپلیکیشن فقط مختص کاربران پرمیوم خواهد بود.

یکی از مزایای اصلی اکانت پریمیوم تلگرام عدم وجود تبلیغات است. در نسخه رایگان، کاربران ممکن است گاه به گاه با تبلیغات مزاحم درون برنامه مواجه شوند. در حساب پریمیوم، این تبلیغات مزاحم وجود ندارند.

یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه اکانت‌های پریمیوم تلگرام، افزایش ظرفیت ذخیره سازی فایل است. در نسخه رایگان، کاربران 2 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری برای ذخیره فایل‌ها و رسانه‌ها دارند. در اشتراک پرمیوم، این ظرفیت ذخیره سازی افزایش می‌یابد و به 4 گیگابایت می‌رسد.

در حالی که تلگرام در حال حاضر به دلیل رمزگذاری قوی و حفظ حریم خصوصی در سطح بالا شناخته شده است، اما حساب‌های پریمیوم لایه‌های امنیتی بیشتری ارائه می‌دهند. شامل ویژگی هایی مانند پیام‌های خود پاک شونده، رمز عبور ایمن برای چت‌ها و بسیاری تنظیمات حریم خصوصی دیگر است که در دسترس کاربران نسخه رایگان نیست.

جدول زیر تفاوت ویژگی‌های نسخه رایگان تلگرام با تلگرام پرمیوم را به صورت خلاصه نشان می‌دهد.

تلگرام رایگانتلگرام پرمیوم
نمایش تبلیغاتحذف تبلیغات
دانلود فایل فقط تا 2 گیگابایتدانلود فایل تا 4 گیگابایت
حداکثر تعداد اعضای گروه 5 هزار نفرظرفیت گروه‌ها تا سقف 10 هزار نفر
سرعت دانلود پایینسرعت دانلود بیشتر
عدم قابلیت تبدیل صوت به متنقابلیت تبدیل صوت به متن در لحظه
فقط آیکون عمومی تلگرام وجود دارد!امکان استفاده از آیکون ویژه و جذاب تلگرام
عضویت در حداکثر 500 کانالامکان عضویت در 1000 کانال
استیکرهای محدود (۱۰حداکثر مجموعه‌استیکر و ۴۰۰ گیف)داشتن استیکرهای سفارشی و شخصی
عکس پروفایل ثابتامکان داشتن عکس پروفایل متحرک

      

   بوست تلگرام در تلگرام پرمیوم

بوست در تلگرام یک امکان برجسته برای کاربران پریمیوم است که به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا به کانال‌های مورد علاقه خود رأی (بوست) دهند و برخی از قابلیت‌های خاص را فعال کنند، از جمله امکان ارسال استوری در کانال تلگرام. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا با اعطای رأی به کانال‌های مورد علاقه‌شان، قابلیت‌های اختصاصی را برای استفاده شخصی یا تجاری خود فعال کنند.

پیشنهاد مطالعه: چگونه تلگرام را پرمیوم کنیم؟

یکی از مزایای جذاب این ویژگی این است که به کاربران این اجازه را می‌دهد تا برای استوری‌های تلگرام خود، آهنگ‌های دلخواه و سفارشی را انتخاب کنند. اگر اکانت پرمیوم دارید و دوست دارید امکان استوری برای کانال شما فعال شود، باید سعی کنید نظر مثبت اعضای کانال را جلب کنید.

همان‌طور که اشاره شد، تنها کاربران دارای اشتراک پریمیوم تلگرام این امکانات را خواهند داشت. این موضوع برای افراد و کسب‌وکارهایی که به دنبال افزایش تعداد دنبال‌کنندگان و اعضا در کانال خود هستند، فرصت مناسبی است. اما لازم به ذکر است که با توجه به آپدیت‌های اخیر تلگرام، هر کانال تنها مجاز به انتشار یک استوری در طول روز می‌باشد.

قیمت تلگرام پرمیوم

هزینه تلگرام پرمیوم با توجه به لوکیشن و محل زندگی شما متفاوت است. قیمت حدودی در بازه‌ی 5 تا 6 دلار در ماه است و این اختلاف قیمت به دلیل اختلاف هزینه‌های مربوط به سرور در کشورهای مختلف است. سوالی که برای بسیاری از کاربران وجود دارد این است که اگر برای سه ماه دیلیت اکانت تلگرام داشته باشیم و پس از آن هزینه را پرداخت کنیم چه اتفاقی برای اکانت ما خواهد افتاد؟

آیا باید دیلیت اکانت تلگرام انجام دهیم و دیگر نمی‌توانیم از آن اکانت اسنفاده کنیم؟

البته که اینطور نیست. در صورتی که شما هزینه ماهانه تلگرام پرمیوم را پرداخت نکنید، اکانت شما به حالت عادی تبدیل می‌شود و قابلیت‌ها و ویژگی‌های اضافه‌ای که در تلگرام پرمیوم وجود داشت، برای شما غیر فعال خواهد شد. در این حالت نیازی به دیلیت اکانت تلگرام نیست و شما می‌توانید از قابلیت‌های تلگرام رایگان استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 12 =