دسته‌ها
ایتا اینستاگرام تلگرام تیک تاک روبیکا یوتیوب

ربات افزایش بازدید چیست و روش دریافت بازدید رایگان

این روزها که هر کسی یک روش برای افزایش بازدید پست‌های خود استفاده می کند و رقابت قابل‌توجهی در دیده شدن و جلب توجه کاربران به وجود آمده است.

گاهی بعضی از افراد با پست‌های عجیب و غریب باعث افزایش بازدید کانال یا پیج خود می‌شوند و افرادی با پست‌های زیبا و معمولی ویو کمتری می‌گیرند. در نتیجه نباید در این میدان رقابت شکست خورد، بلکه با استفاده از ربات افزایش بازدید می‌توان به تعداد بازدیدهای زیادی دست یافت. اما ربات افزایش بازدید چیست و روش دریافت بازدید رایگان به چه شکل است؟ در ادامه این مطلب پاسخ خواهیم داد.

ربات افزایش بازدید چیست؟

ربات افزایش بازدید چیست

همان‌طور که می‌دانید، هر پیج و کانال تلگرام، اینستاگرام، یوتیوب، روبیکا و غیره برای پیشرفت به عواملی همچون دنبال کننده، بازدید و لایک نیاز دارد. از میان این عوامل، بازدید از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چراکه خود به نحوی موجب افزایش لایک و دنبال کننده هم می‌شود. از جهتی در پلتفرم‌هایی مانند آپارات و یوتیوب افزایش بازدید حتی موجب کسب درآمد می‌شود و به همین دلیل افراد زیادی به خرید ویو آپارات اقدام می‌کنند. ربات افزایش بازدید با توجه به این مسائل ساخته شده است.

این ربات می‌تواند به صورت خودکار بازدیدهای پست‌ها را افزایش دهد. زمانی که استارت ربات تلگرام را می‌زنید و کانال تلگرامی و پست‌های مورد نظر را برای این ربات ارسال می‌کنید، پس از چند دقیقه متوجه افزایش تعداد بازدیدها به تعداد دلخواه می‌شوید.

استفاده از ربات افزایش بازدید

شاید با خود بگویید که چطور ممکن است و چرا همه افراد از این قابلیت استفاده نمی‌کنند؟ در این راستا ۳ دلیل مهم وجود دارد:

  • عدم آگاهی: بسیاری از افراد در خصوص وجود چنین امکانات و ربات‌هایی آگاهی کافی ندارند و نمی‌دانند که ربات بازدید چیست و چگونه کار می‌کند. بسیاری دیگر هم از وجود آن‌ها اطلاع دارند اما با ربات‌های کاربردی و بازدید واقعی آشنا نیستند. البته توجه داشته باشید که امروزه کانال‌های زیادی از خدمات سوشال مدیا از جمله خرید یا دریافت بازدید رایگان استفاده می‌کنند تا تعداد بازدیدهای خود را از این طریق به دست آورده‌اند؛ اما سایر افراد نمی‌توانند از این اقدام آن‌ها مطلع شوند.
  • عدم اعتماد: عده دیگری با این ربات‌ها و کارایی آن‌ها آشنایی دارند، اما به آن‌ها اعتماد ندارند. همان‌طور که می‌دانید، کلاهبرداری و سوءاستفاده‌های زیادی در زمینه خرید ویو اینستاگرام و خدمات مشابه با ربات‌ها و بدون ربات‌ها انجام شده است. از این رو بسیاری از افراد اعتماد خود را از دست داده‌اند. البته این مشکل با آشنایی با بهترین سایت خرید لایک، ویو و فالوور، قابل حل است چراکه این سایت خدمات واقعی و مطمئنی را ارائه می‌کند.
  • محدودیت‌ها: بسیاری از ربات‌ها و خدمات رایگان دارای محدودیت‌های خاصی هستند تا از سودجویی و استفاده بیش از حد جلوگیری شود. برای مثال تا حدود خاصی خدمات رایگان ارائه می‌دهند و سپس سایر خدمات پولی هستند. به همین دلیل بسیاری از افراد نمی‌توانند تعداد نامحدودی بازدید از این طریق به دست آورند. البته از جهتی هم افزایش بازدید بسیار زیاد در یک روز می‌تواند برای ممبرها و فالوورها شک برانگیز باشد.

ویژگی‌های ربات افزایش بازدید

به طور کلی استفاده از ربات افزایش بازدید و خرید بازدید می‌تواند بهترین روش برای گرفتن ویو باشد. دلیل این مسئله هم سختی و دشواری فراوان دریافت ویو به صورت طبیعی است. البته این مورد تنها مزیت و برتری استفاده از ربات نسبت به روش‌های سنتی و قدیمی نیست، بلکه استفاده از ربات و خدمات مشابه برای دریافت ویو مزایای دیگری هم دارد. در مجموع ویژگی‌های ربات افزایش بازدید به این شرح است:

قابلیت زمان‌بندی

اگر نگران مشکوک شدن الگوریتم اینستاگرام و ممبرها یا فالوورها نسبت به افزایش ناگهانی تعداد بازدیدها هستید، می‌توانید با ترفندهایی ساده این مشکل را برطرف کنید.

برای مثال بعضی از ربات‌ها دارای قابلیت زمان‌بندی هستند تا زمان دریافت بازدیدها را به‌راحتی مشخص کنید. در نتیجه تمامی بازدیدها را در یک لحظه و به صورت یکجا دریافت نمی‌کنید.

البته اگر به چنین قابلیتی هم دسترسی نداشتید، می‌توانید به‌راحتی برای خود یک برنامه‌ریزی تهیه کنید و در زمان‌های مشخصی درخواست افزایش بازدید را در ربات ثبت کنید. در ضمن این مسئله برای زمانی است که چندین هزار ویو و بازدید می‌خواهید. اگر تعداد ویو مورد نظر کم است، نیازی به انجام این کارها نیست.

سرعت بالا

همان‌طور که می‌دانید، سرعت پایین مشکل اصلی دریافت بازدید به صورت طبیعی و با تبلیغات است. در واقع ممکن است برای چندین تبلیغ هزینه زیادی کنید و پس از آن تنها تعداد محدود و کمی بازدید به دست آورید؛ مخصوصاً اگر به دنبال ویو روبیکا هستید. از این رو مجبور به تکرار کردن فرآیند پرداخت هزینه، تبلیغات و دریافت مجدد بازدید خواهید شد. این کار زمان زیادی لازم دارد تا بتوانید بالاخره کمی کانال و پیج خود را رشد دهید.

در مقابل در اغلب موارد ربات افزایش بازدید ویوهای شما را به صورت آنی تحویل می‌دهد. به این معنا که در همان لحظه ثبت سفارش و ارسال پست مورد نظرتان برای ربات، ویوها را دریافت خواهید کرد. در بعضی موارد دریافت تعداد بازدیدهای مورد نظرتان نهایتاً تا ۲۴ ساعت زمان می‌برد. 

بدون نیاز به هماهنگی‌های زمان‌بر

برای انجام تبلیغات انبوه با هدف افزایش بازدید و ممبرهای کانال باید با ادمین تبلیغات هماهنگ کنید. حتی برای خرید ویو هم گاهی باید با افراد مختلفی صحبت کنید؛ به‌خصوص اگر خرید خود را از طریق سایت انجام نمی‌دهید. این هماهنگی‌ها کمی زمان‌بر و سخت است و مدام باید منتظر پاسخ‌گویی باشید.

در مقابل استفاده از ربات افزایش بازدید این پیچیدگی‌ها را ندارد. برای این کار تنها باید ربات را استارت کنید و درخواست خود را ثبت نمایید. البته به ادمین کردن ربات نیاز خواهد بود تا بتواند به صورت خودکار بازدیدها را استفاده کند.

تعداد بازدید دلخواه

یکی از مهمترین مزایایی که خرید ویو و یا استفاده از ربات افزایش بازدید دارد، امکان انتخاب تعداد بازدید است. به این معنا که نیاز به دریافت تعداد چندین هزارتایی نیست. می‌توانید به دلخواه خود در شروع کار با تعداد کم پیش روید و سپس کم کم تعداد را افزایش دهید.

برای مثال در ابتدا برای امتحان کردن شو مطمئن شدن از این خدمات تنها حدود ۱۰۰ الی ۵۰۰ ویو افزایش دهید. پس از مدتی برای طبیعی‌تر جلوه دادن می‌توانید ویوهای بیشتر به پست‌های مختلف اضافه کنید. برای خرید فالوور هم چنین قوانین و ترفندهایی کمک کننده هستند. برای مثال افراد در ابتدا تعداد کمی فالوور دریافت می‌کنند تا به صورت طبیعی جلوه کند و کم کم در مرور زمان فالوورها را افزایش می‌دهند. این نکته یکی از نکات مهم خرید فالوور به حساب می‌آید.

افزایش بازدید خودکار

در بعضی موارد با استفاده از ربات افزایش بازدید حتی امکان فعال کردن قابلیت بازدید خودکار هم وجود دارد. به این معنا که با هر بار پست گذاشتن تعداد بازدید دلخواه شما به صورت خودکار به پست اضافه می‌شود. در نتیجه دیگر نیازی به زمان گذاشتن برای تبلیغ و افزایش بازدید ندارید و می‌توانید این اقدامات ثانویه را محدود کنید.‌

هزینه‌ها

بسیاری از کانال‌ها و پیج‌های اینفلوئنسرهایی که تبلیغات انجام می‌دهند، تعرفه‌های زیادی را برای تبلیغات در نظر می‌گیرند. با این وجود، تضمینی در خصوص دریافت بازدیدهای زیاد با تبلیغات آن‌ها وجود ندارد. در بسیاری از موارد حتی تعداد افزایش بازدیدها به هزار هم نمی‌رسد.

در مقابل با روش‌هایی همچون خرید بازدید و یا استفاده از ربات افزایش بازدید با هزینه‌ای بسیار کمتر می‌توانید تعداد بازدید دلخواه را به صورت تضمینی دریافت کنید.‌ در نتیجه با این روش حتی از تعداد بازدید در ازای هزینه مورد نظر مطمئن خواهید بود و به عبارتی میزان بازدهی تلاش و هزینه شما قطعی است.

حتی در بسیاری از موارد امکان دریافت بازدید رایگان هم وجود دارد. به این طریق حتی به هیچ هزینه‌ای هم نیاز نخواهید داشت.

روش دریافت بازدید رایگان

برای دریافت بازدید رایگان می‌توانید به‌راحتی از سایت‌ها و مجموعه‌هایی که چنین خدماتی را ارائه می‌کنند، کمک بگیرید. البته پیش از هر اقدامی باید از معتبر بودن سایت و عدم سودجویی آن‌ها اطمینان حاصل کنید. در مجموع سایت انتخابی ما سایت فالوده است که تخصص اصلی آن در زمینه ارائه خدماتی نظیر فالوور، لایک، ویو و کامنت است.

نکته مهم آنکه این سایت تعدادی خدمات رایگان را هم به منظور رضایت و رفاه مشتریان خود در نظر گرفته است. در نتیجه از طریق آن می‌توانید بازدید رایگان را هم به‌راحتی دریافت کنید. روش دریافت بازدید رایگان از فالوده به این شرح است:

  • در ابتدا باید یک اکانت یا حساب کاربری برای خود بسازید. تنها با وارد کردن اطلاعاتی همچون نام کاربری و ایمیل این کار انجام می‌شود.
  • سپس وارد صفحه بازدید رایگان فالوده شوید. برای مثال اگر بازدید برای پست تلگرام می‌خواهید، به صفحه ویو رایگان تلگرام بروید.
  • از گزینه افزایش اعتبار استفاده کنید تا اعتبارتان افزایش پیدا کند و بتوانید از خدمات ویو استفاده کنید.
  • بسته یا تعداد دلخواه ویو را انتخاب کنید و اطلاعات مربوطه از جمله لینک کانال یا پست را وارد کنید.
  • بازدیدها در زمان کوتاهی اضافه خواهند شد.

البته این قابلیت برای جلوگیری از سوءاستفاده دارای محدودیت زمانی است.

جمع‌بندی

در نهایت توجه داشته باشید که انواعی از خدمات سوشال مدیا و از جمله ربات افزایش بازدید برای سهولت کاربران در رشد و توسعه کانال‌ها فراهم شده‌اند. در نتیجه هر کسی می‌تواند از این خدمات بهره‌مند شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =